Barion Pixel

Vásárlási segédlet/ GYIK

Kérdések és segédletek

Az online megrendelés egyszerű és biztonságos. Válaszd ki a kiszemelt terméket, majd tedd a kosárba, ezután a pénztárnál kövesd a megrendelési folyamatot. A megrendelés véglegesítése után, egy megrendelés összesítőt küldünk, megrendelésnél megadott e-mail címedre.

Adatok megadása, név, cím, elérhetőségi telefonszám a szállítás végett, illetve, hogy tájékoztatni tudjunk.

Igen, regisztráció nélkül is rendelhetsz. A regisztráció azért előnyös, mert újabb vásárlásnál nem kell az adataid ismételt rögzítésével fáradnod. Illetve pontokat is szerezhetsz, amiket vásárlások után levásárolhatsz. Amennyiben nem kívánsz élni a regisztráció nyújtotta későbbi gyorsabb rendelési folyamatokkal, akkor is rögzíthető megrendelés. A mobiltelefonszám, és a szállítási adatok megadása a kézbesítés sikeressége miatt ekkor is szükségszerű.

Ha megtetszett egy termék, csak kattints rá és láthatod az adatait, hozzá tartozó fényképeit.

Regisztrált vásárlóként pontokat kapsz megrendeléseid után, amiket felhasználhatsz következő rendeléseidnél.

A kosárba helyezést a termékoldalon illetve a kategória oldalakon, fő oldalon is megteheted. Csak kattints a kívánt terméknél a KOSÁRBA gombra és a termék a kosárba helyeződik. Jobb felül a kosár ikonra kattintva, a menü sávban jobb oldalon is láthatod miket helyeztél a kosárba.

A rendelés véglegesítése után (Pénztár oldalon a Megrendelem gomb megnyomása esetén) illetve a megrendelés megerősítése után rendszerünk egy automatikus üzenetet küld Neked a rendelés adataiddal.

Ez az üzenet nem tekinthető visszaigazolásnak. A szerződés akkor jön létre Vásárló és a Szállítási módokban kiválasztott üzlet között, amikor a rendelést az adott üzlet visszaigazolja. Rendelésed munkaidőben dolgozzuk fel. Előkészítjük a terméket, termékeket, gondosan csomagoljuk. Rendelésed feldolgozása után, csomagodat átadjuk szerződött csomagszállító partnerünknek, aki e-mailben értesíti a vásárlót a várható szállítási határidőről. Házhoz szállítás/ GLS pont megrendelés esetén e-mail és/vagy sms értesítést kapsz, amikor az árut a csomagszállító átvette.

Megtisztelnél véleményeddel a termékről/szolgáltatásról alkotott írásoddal, mellyel a többi vásárlót is segítheted a döntésben. (A vélemény megírása természetesen nem kötelező.)

Igen van, az utánvét díja egységesen 300 ft. Ez az összeg ha utánvéttel kéred a szállítást, akkor hozzáadódik a szállítás alap díjához.

Készpénzzel illetve bankkártyával lehet kiegyenlíteni a futárnál. Utánvét  esetén az utánvét díja hozzáadódik a rendelési összeghez.

 

Sajnos nem lehetséges részletfizetéssel kiegyenlíteni a vásárlási öszseget.

A számlát és a vásárlásra vonatkozó minden egyéb információt e-mailben küldjük el neked. Az e-mail egy központi rendszerből fog érkezni.

Igen. Regisztrált vásárlóink a vásárlások során pontokat gyűjthetnek. (Vendégfiókkal rendelkező vásárlások alkalmával nem jár pont a vásárlások után). A pontokat a vásárlások alkalmával beválthatják a kosár összefoglalónál. Maximum a kosárérték 50%-a váltható be pontokra, így kedvezményesebb a vásárlás webáruházunkban.

A vásárlásnál 150 forintonként 1 hűségpontot adunk, ami 5 Ft-nak felel meg.

Bővebb információt ITT találsz.

Törekszünk arra, hogy a rendelést követően a lehető leghamarabb a futárhoz kerüljön a megrendelt áru, és zökkenőmentesen megérkezzen a megadott címre! Mindent elkövetünk, hogy a kiszemelt terméked, sérülésmentesen és a rendelést követően rövid határidővel eljusson hozzád! 

Igen, webáruházunkban forgalmazott termékek minden esetben tartalmazzák a 27 százalékos áfát.

Az általad kiszemelt termék jelenleg nincs raktáron. Saját gyártású termékeinket viszonylag hamar igyekszünk pótolni, így ha szükséged lenne a kiszemelt termékre, kérjük jelezd felénk. Azokat a termékeket amelyeket a beszállítóinktól rendeljük be előfordulhat, hogy kicsit hosszabb időtartammal tudjuk beszerezni.  Általában külső beszállítótól 2-8 munkanap is lehet, terméktől függően. Előfordul olykor, hogy kifutó termékről van szó, ilyenkor ez a termék már nem, vagy korlátozottan lesz kapható.

A Kiszemelt termék raktáron van, illetve beszerezhető, és szállítható.

 

Előfordulhat, hogy a leadott rendelésben lévő termék már nem beszerezhető, vagy kifutott termék. Ekkor e-mailben, vagy rendelés leadásában feltüntetett telefonszámon felvesszük veled a kapcsolatot. Természetesen arra törekszünk, hogy a termékek aktuálisan tükrözzék a feltüntettet rendelkezésre állást, és az aktuális információkat.

Ha a kiválasztott termék raktárról elérhető a kiszállítás várható ideje a rendelés leadásának időpontjától, illetve a kiválasztott szállítási módtól függ. Munkanapokon 18 óráig beérkező megrendeléseket GLS futárszolgálat választása esetén 2-8 munkanap, törekszünk a tőlünk telhetően, leghamarabb eljuttatni csomagodat. GLS Pontok választása esetén, Budapesten belül és vidékre szállításkor átlagosan 2-6 munkanapon belül a termék átvehető a kiválasztott helyszínen.

A GLS a kiszállítást hétköznapokon munkaidőben teljesíti 8:00 - 17:00 között. 2 - 8 napon belül.  A kiszállítás megkezdéséről a futárszolgálat SMS értesítőt küld. A csomagot a GLS weboldalán is nyomon követheted az alábbi oldalon ITT.

Mindaddig, amíg a terméket nem küldtük el, változtatni tudunk az számlán. Amint a megrendelést elküldtük, ez már nem lehetséges. A számla módosításának leggyorsabb módja, ha felveszed velünk a kapcsolatot telefonon, vagy az info@exbithu e-mail címre írsz nekünk.

Bejelentkezés

Exbit menü

Termék összehasonlítás0Kedvencek0

Kosárban található termékek:

Nincs termék a kosárban :(